Hjem / Aktuelt / Statusrapport fra SIMPLI

Statusrapport fra SIMPLI

Vi gjør alle det vi kan for å opprettholde vanlig drift hos oss. Samtidig følger vi selvfølgelig de rådene vi de siste dagene har fått fra myndighetene.

Våre ansatte kommer fremover til å benytte seg en del av hjemmekontor. I tillegg kommer vi fremover til å ta møter med hverandre og med kunder over nett. Dette er arbeidsmetoder vi er godt vant til å bruke, og vi håper dette også fungerer godt for våre kunder.

For dere som er på utkikk etter et nytt system

For alle dere som er nysgjerrige på det vi leverer, kjører vi fremdeles gjerne presentasjoner av systemet vårt. Vi har også kapasitet til å starte opp med nye kunder nå. Send en e-post til eller ring oss på tlf. 40 60 25 60.

For våre kunder

SIMPLI Brukerforum 6. mai er foreløpig planlagt å gå som vanlig, men her gjør vi en vurdering fortløpende. Dersom det blir endringer i planen informerer vi alle kundene våre om dette.

Webinarer vi har planlagt fremover går også som normalt. I tillegg har vi også opprettet nettkurs fremover våre kunder kan melde seg på om dere ønsker. Send en e-post til oss på om du ikke har fått informasjon om dette.

SIMPLI ansatte styringssystem sharepoint

Ta godt vare på hverandre!