Hjem / Software / Styringssystem SIMPLI Manage / Personalhåndbok i styringssystemet

Personalhåndbok i styringssystemet

Alle virksomheter trenger en personalhåndbok som er intuitiv og oppdatert. Den skal være lett å vedlikeholde og enkelt oppdatere medarbeiderne om endringer.

Innebygget i kvalitetsstyringssystemet SIMPLI Manage finner du vår løsning for denne funksjonen som gir gode forklaringer, beskrivelser og tilgang til relevant lovverk.

Personalhåndboken er tilgjengelig både fra PC og gjennom SIMPLI App – nettbrett eller mobil.

Vår løsning tilbyr et standardoppsett som utgangspunkt for din virksomhet. Personalhåndboken er bygget inn i prosesskartet og gir din virksomhet:

  • Varslinger ved endringer med opsjon for lesebekreftelse
  • Et godt verktøy for HR-avdelingen
  • Oversikt over lovverk relatert til kapittel
  • Kraftig søkemotor
  • God oversikt over fagområder og emner

En nyttig funksjon som kan sikre god kommunikasjon med dine ansatte!