Hjem / Vår programvare / Styringssystem SIMPLI Manage / Personalhåndbok i styringssystemet

Personalhåndbok i styringssystemet

Alle virksomheter trenger en personalhåndbok som er intuitiv og oppdatert. Den skal være lett å vedlikeholde og enkelt oppdatere medarbeiderne om endringer.

I kvalitetsstyringssystemet SIMPLI Manage kan du lage en løsning for også denne funksjonen som gir gode forklaringer, beskrivelser og tilgang til relevant lovverk.

Personalhåndboken blir da tilgjengelig både fra PC og gjennom SIMPLI App – nettbrett eller mobil.

Vår løsning tilbyr et standardoppsett som utgangspunkt for din virksomhet. Personalhåndboken er bygget inn i prosesskartet og gir din virksomhet:

  • Varslinger ved endringer med mulighet for lesebekreftelse
  • Et godt verktøy for HR-avdelingen
  • Oversikt over lovverk relatert til kapittel
  • Kraftig søkemotor
  • God oversikt over fagområder og emner

En nyttig funksjon som kan sikre god kommunikasjon med dine ansatte!