prosjektstyring SIMPLI Project prosjektstyringssystem prosjektledelse

Prosjektstyring og kvalitetssystem i ett

SIMPLI Project er arbeidsområder for prosjekter eller enheter, som også ivaretar styringsbehovene for kvalitet, miljø og HMS.

Det finnes mange verktøy for prosjektstyring, men få eller ingen andre kombinerer dette med kvalitetsstyring. Det gjør SIMPLI Project.

Med SIMPLI Project har du også mulighet til å opprette en rekke prosjekttyper. På denne måten slipper dere å definere oppsett og innhold for hvert enkelt prosjekt dere skal legge inn i systemet.

Hvilke oppgaver passer SIMPLI Project til?

SIMPLI Project lar deg opprette egne områder for prosjektstyring der alle prosesser med tilhørende dokumenter fra styringssystemet er tilgjengelig. Det kan brukes til byggeprosjekter, produksjon av dokumenter, utvikling av programvare, produktproduksjon, styring av butikker i kjeder og mye annet.

I SIMPLI Project har du i praksis tilgang til prosesskartet fra SIMPLI Manage med tilhørende dokumentasjon, men med lokale ressurser som risikoer, krav, sjekklister og oppgaver. I tillegg kan du bygge opp prosjekttyper og maler med lokale ressurser, slik at opprettelsen av nye prosjektrom går raskt og effektivt. Det gjør det enkelt å opprette et nytt prosjekt når du har behov for det.

SIMPLI Project er en tilleggsmodul til SIMPLI Manage.

Funksjoner i SIMPLI Project

Prosjektstyringsverktøyet vårt har mange muligheter, og brukes av kundene våre på ulike måter. For et fullstendig bilde av funksjonene i SIMPLI Project, anbefaler vi at du kontakter oss for en demo.

De viktigste funksjonene du finner her er:

  • Grafisk prosesskart nedarvet fra styringssystemet med tilhørende prosessbeskrivelse, styrende dokumenter, maler og aktiviteter
  • Sjekklister med rettighetsstyrt avkrysning
  • Avvik- og hendelseshåndtering for prosjektet lokalt med
  • Innmelding til prosjektrom med SIMPLI App – både avvik og sjekklister
  • Prosjektrelatert risikostyring
  • Oppgavelister og Gantt-diagram for visning av fremdrift – som du kan synkronisere med Outlook og MS Project
  • Min side som gir bruker oversikt over all informasjon du eier i prosjektet
  • Prosjektoversikt – en rollup med indikatorer for alle prosjekter for ledelsen
  • Gi tilgang til eksterne brukere
  • Styring og deling av lokal prosjektdokumentasjon

Når dokumenter er en del av prosjektleveransen

Vi videreutvikler systemene våre hele tiden. Nå har vi også funksjonalitet for dere med mer komplekse krav til prosjektstyring.

For hvert prosjektrom kan du nå også jobbe med en dokumentplan. I dokumentplanen finner du sjekklister og sidemannskontroll for dokumentproduksjonen til prosjektet ditt.

Vil du vite mer?