Hjem / Aktuelt / Passer SIMPLI for din virksomhet?

Passer SIMPLI for din virksomhet?

Leter du etter styringssystem

Hva er det som er viktig for din virksomhet når dere er på jakt etter styringssystem eller et system for innmelding av avvik?

Vi har laget en enkel sjekkliste over noen av de viktigste fordelene ved produktet vi tilbyr.

I SIMPLIs system kan dere:

  • Jobbe med en eller flere standarder i ett system
  • Tilby deres ansatte én kanal for innmelding av alle typer hendelser
  • Et tilgjengelig og brukervennlig system for alle medarbeidere

SIMPLI er en leverandør som kan tilby:

  • Både system og fagkompetanse
  • En forenkling av arbeidet med krav om rapporter fra kunder
  • Lokal utvikling

Teknisk passer våre løsninger for de virksomhetene som ønsker:

  • System installert på sin egen Office 365
  • Rask installasjon og en ferdig utviklet programvare
  • En løsning med mange integrasjonsmuligheter

Ønsker du å se hvordan dette fungerer?

Vi i SIMPLI ønsker å vise nye interesserte hvordan systemet er bygget opp og mulighetene som ligger i vårt. Vi starter alltid med en prat om hva som er deres behov og tilpasser presentasjonen til dette.

Ring oss i dag på tlf. 40 60 25 60 eller send en e-post til . Vi gleder oss til å høre fra deg, og til å se om vårt system er akkurat det systemet du ser etter.