Hjem / Aktuelt / Bruk krisen til å forbedre dere!

Bruk krisen til å forbedre dere!

Forbedring avvikssystem bruk krisen til å forbedre bedriften

For mange har det vært planlagt å bytte ut systemer de har – og nå tar de endelig steget mot en mer moderne og brukervennlig løsning.

Når verden er tilbake i vanlig tempo igjen bør du være i forkant.

Jan Egil Røed SIMPLI Jan-Egil Røed er salgssjef i SIMPLI. Han opplever at mange av de som tar kontakt med SIMPLI denne våren sier at det er rolige tider nå, men at de ønsker å komme styrket ut av denne perioden. For mange har det vært planlagt å bytte ut systemer de har – og nå tar de endelig steget mot en mer moderne og brukervennlig løsning.

– Når verden er tilbake i vanlig tempo igjen bør du være i forkant. Ikke vent med å fornye deg til senere. Nå har du muligheten til å bruke denne litt mer rolige fasen til å gjøre bedriften din rustet til å vinne flere kunder, sier Jan-Egil Røed.

Hva tilbyr SIMPLI?

SIMPLI har i dag over 100 kunder som bruker programvaren vår til å jobbe med kontinuerlig forbedring i vårt avvikssystem. Gjennom vår programvare kan de kommunisere på en oversiktlig måte for alle ansatte hvordan «vi gjør det hos oss». I verktøykassa vår finner du også et godt system for risikovurdering og proesesskartlegging – blant annet.

Digital kompetanse

– Vi har kunder over hele landet, så rådgiverteamet vårt er vant til og dyktige på å jobbe digitalt, sier Jan-Egil Røed.

Når dere velger SIMPLI er dere raskt i gang både med installasjon og opplæring. Med en godt gjennomprøvd kurspakke kommer dere raskt i gang med oppbygging av systemet. Rådgiverne våre har også mulighet til å bistå dere videre i arbeidet.

Kontakt oss i dag

Ring oss i dag på tlf. 40 60 25 60, så finner vi ut hvordan vi kan hjelpe dere – og hvilke deler av systemet vi tilbyr som passer best opp mot deres behov.