Referanser

Opplever fordeler med et samlet styringssystem

JFKnudtzen AS er sertifisert på tre standarder –  ISO 9001 som går på kvalitet, ISO 14001 som tar for seg faktorer innen ytre miljø og OHSAS 18001 som går på HMS. Gjennom styringssystemet fra SIMPLI er alle standarder integrert i ett system, og gir bedriften mulighet til å ta hensyn… Les mer

Enkelhet i styringssystemet!

Centerpoint har byttet ut mange av de tradisjonelle dokumentene med videoer i sin bruk av styringssystemet fra SIMPLI. Centerpoint er et av mange firma som bruker styringssystemet som SIMPLI leverer, men de har valgt å bruke mulighetene på en annen måte enn de fleste andre av SIMPLIs kunder. I stedet… Les mer

Berg-Hansen: Kultur for forbedring med SIMPLI

Berg-Hansen Reisebureau AS har vært kunder av SIMPLI siden 2013. Firmaet bruker avvikssystemet Better som et forbedringssystem, som kalles Improve internt. – Det som er viktig her er at det er lov å gjøre feil. Men vi må lære av de feilene som skjer. At vi må utvikle oss hele… Les mer

Vellykket digitalisering av virksomhetsplanene

Asker kommune og SIMPLI har gjennom samarbeid fått digitalisert virksomhetsplanene, med koblinger mot øvrig plansystem, oppdragsmeldinger og tiltak, inn i kommunens nye kvalitets- og ledelsessystem. Asker kommune er den 12. største kommunen i Norge og har over 4000 ansatte. Plansystemet er omfattende, med kommuneplanen øverst i hierarkiet, og den mest… Les mer

Veidekke arbeider mer effektivt med kvalitetsstyringssystem

– Systemet hjelper oss å holde kontroll over aktivitetene våre, samtidig som det også blir enklere å lære av eventuelle feil som måtte bli gjort, slik at vi ikke begår de samme feilene igjen. All informasjon den enkelte trenger for å gjennomføre jobben sin, eller som har med jobben å… Les mer